måndag 23 april 2012

UNDERBAR DAG! ♥

















Så fint och så sant! ♥

Hej på er alla!
Dagen idag har varit underbar!
Först och främst vill jag passa på att tacka vädergudarna
för det varma och härliga vårvädret som ni bjöd Stockholm på idag!
UNDERBART! ♥
Ja, dagen har som sagt varit bra. Skoldagen var bra.
Efter skolan följde Grace med mig hem och vi har suttit och spelat
The sims nu i flera timmar, hehe..
Hur har eran dag varit?
Och gissa vad som är speciellt imorgon?
VI HAR HEMSTUDIEDAG! Agh! Har inte haft det på typ ett år! Asskönt!
Jag och mamma kanske ska till bromma blocks lite
och sen ska jag plugga. Plus att Hanna kom hem från Paris idag!
Om hon orkar/vill så hoppas jag att vi kan träffas en stund imorgon!
Har saknat henne massor! ♥

Nu ska jag plugga español!
Hasta luego! ♥
ALVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar