måndag 27 augusti 2012

Back on track

Bilder från midsommar.. Underbart!

Hej på er alla!
Hoppas ni har haft en lika bra sommar som jag!
Trots det dåliga vädret Sverige bjöd på i år så har jag faktiskt
haft en riktigt bra sommar. Har inte gjort sådär jättemycket,
utan mest varit hemma, med kussarna, och lite med kompisarna.
Fast jag var ju i London i början av sommaren vilket var underbart!
Helt otroligt! Vill verkligen tillbaka! Shoppade en hel del..
Som jag nog ska visa upp här :)
Som sagt så har ju bloggen också haft sommarlov vilket har varit
väldigt skönt faktiskt! Men nu lovar jag/vi att ta tag i den igen! Tjohoo! :)
Vi hoppas ni kommer följa oss lika bra som ni gjorde innan lovet.

Nu hinner jag inte skriva mer men jag lovar att skriva så snart som möjligt! :)
Puss och kram
-ALVA-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar